Робочі програми дисциплін

Анатомія, фізіологія, патологія дітей з валеологією (Спеціальна освіта (Логопедія)) 2023-2024 н.р.

Анатомія, фізіологія, патологія дітей з валеологією (Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка)) 2023-2024 н.р.

Основи невро- та психопатології (Спеціальна освіта (Олігофренопедагогіка)) 2023-2024 н.р.

Основи невро- та психопатології (Спеціальна освіта (Логопедія)) 2023-2024 н.р.

Мовленнєві та сенсорні системи та їх порушення 2023-2024 н.р.

Клініка інтелектуальних порушень 2023-2024 н.р.

Основи нейрофізіології та неврології 2023-2024 н.р.

Інформаційні технології у спеціальній та інклюзивній освіті 2023-2024 н.р.

Логопедичні ігри (Спеціальна освіта (Логопедія)) 2023-2024 н.р.

Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності (Фізика, основи інформатики) 2023-2024 н.р.

Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності (Математика, основи інформатики) 2023-2024 н.р.

КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН 2019-2020 н.р.

КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН 2020-2021 н.р.

КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН 2021-2022 н.р.

Включення дітей з порушеннями розвитку в освітнє середовище 2022-2023 н.р.

Інформаційні технології у спеціальній та інклюзивній освіті 2022-2023 н.р.

Організація та зміст спеціальної психологічної допомоги 2022-2023 н.р.

Теорія мовленнєвої діяльності 2022-2023 н.р.