Вержиховська Олена Миколаївна

 

Вержиховська Олена Миколаївна – кандидат педагогічних наук, доцент.

Вержиховська О. М. (18.04.1971, м. Кам’янець-Подільський, Хмельницької області) ‒ дослідник корекційної педагогіки та психології, зокрема, проблем розвитку та  виховання дітей з інтелектуальними порушеннями, корекції інтелектуальних порушень у дошкільників. Кандидат педагогічних наук (2001), доцент(2006). Професійну освіту одержала на дефектологічному факультеті за спеціальністю “Дефектологія. Олігофренопедагогіка шкільна та дошкільна”. З 1994р. працює у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка.

У 2001р. захистила кандидатську дисертацію при НДІ Дефектології АПН України на тему: “Формування моральних якостей у розумово відсталих молодших школярів у позакласній виховній роботі” (науковий керівник – доктор психологічних наук, професор О.П.Хохліна).

Нагороджена медаллю “За вагомий внесок у розвиток освіти та науки КПДУ”. У 2006 році отримала вчене звання – доцент кафедри реабілітаційної педагогіки.

З 2010 року розпочала працювати над докторською дисертацією на тему “Психолого-педагогічні основи корекції інтелектуальних порушень у розумово відсталих дітей, позбавлених дошкільної підготовки”, яку затвердила на координаційній раді.

Автор має  понад 75 публікацій.

У колі наукових інтересів: спеціальна освіта; підвищення якості освітньо-виховної та корекційної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у дошкільних та шкільних закладах спеціальної освіти, інклюзивних закладах та реабілітаційних центрах різного спрямування.

Олена Миколаївна забезпечує викладання дисциплін: “Виховна робота з дітьми в умовах інклюзії”, “Фізична реабілітація осіб з порушеннями мовлення”, “Корекція розвитку мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями”, “Спеціальна методика виховної роботи”,”Основи медичних знань та безпеки життєдіяльності”, “Психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами”.

Список наукових праць

Публікації в електронних журналах та платформах електронної літератури